czwartek, 8 marca 2018

Na przednówku...

... głodna wrażeń, ciepła, zieleni. Słońce za oknem karmi mnie nadzieją, że ta zła passa ma się ku końcowi i dziewczynki przestaną chorować. Kolejne L4... niech policzę... piąte (!!!), odkąd zaczęłam urzędową ,,karierę"? Coś mi mówi, że długo już nie popracuję, a co za tym idzie... czekają mnie całkiem przyjemne wakacje :D.
Jestem kobietą, matką, żoną... tym przede wszystkim!!! Reszta, to tylko dodatek... Staroświeckie? Haha...  w nosie  to mam ;P.

Kobietki, życzę Wam, abyście spełniały się w życiu i czerpały z niego jak najwięcej... szczęścia :*







Golf - prezent od przyjaciółki
 Spódnica - Orsay 
Buty - CCC
Płaszcz, torebka - H&M

20 komentarzy:

  1. piękne kolory, Tobie pasują wyjątkowo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci włosy urosły!!! Piękne rudzielce!!!
    Aż płoniesz w tym zestawie!!! Uwielbiam tak!:D
    Cudnie wyglądasz!
    I kij z robotą! Trudno...Dzieci ważniejsze:))
    Moc zdrówka dla nich!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, dzieci najważniejsze, zwłaszcza kiedy jeszcze takie małe i chorują. Teraz takie czasy, że kobiety "muszą" robić kariery, "muszą" być ambitne itd. A jest sporo takich, które na siebie mają zupełnie inne pomysły. Praca - fajna taka, do której ciągnie. Z pasji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja też mam takie "staroświeckie" podejście. Uważam, że rodzina, dom, dzieci, mąż - to są nasze najważniejsze i najprzyjemniejsze "obowiązki".

    Kiedy miałam 20 lat uważałam, że na pewno nie będę "kurą domową" itp, ale szybko zweryfikowałam, że wysokie stanowisko i kariera nie dają nawet w połowie takiej satysfakcji jak udane życie osobiste. I miałam swoje 5 minut w karierze zawodowej na studiach i po nich, ale po 30-tce przestało mnie to satysfakcjonować i zwolniłam tempo - teraz jestem najszczęśliwsza :)

    Super połączenie kolorystyczne Ci wyszło, zwłaszcza z Twoimi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jak fajnie, podobne kolorki lubimy. Tylko wiosny jeszcze brak :) Wszystkiego naj w Dniu Kobiet Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz świetne podejście do życia. I do kwestii pracy, która jak wiadomo - w dzisiejszych czasach złamała niejednego Polaka.
    Pięknie Ci w odcieniach miedzi, czerwieni etc....

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację, każdy powinien układac sobie życie jak mu się podoba, nie warto ulegać stereotypom. Wyglądasz bardzo promiennie na tych zdjęciach, zachwycasz włosami :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. love this post dear, so nice :)
    have a nice weekend! :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyznaję podobne wartości co TY, rodzina jest dla mnie najważniejsza :))) Pozdrawiam Cię Ślicznotko :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Barzdo podoba mi się Twoje podejście - takie rodzinne. Każda z nas jest inna, kazda z nas jest jednak kobieta i ma prawo do swojej wersji kobiecości. Nieważne czy chce byc mamą domową czy mama pracująca :-)
    Uwielbiam taka kolorystykę outfitowa - wygladasz obłędnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny, ognisty kolor włosów masz, jestem zakochana w nim!

    OdpowiedzUsuń
  12. Thanks a lot :D

    you look super :D all combo fits perfect on you :D

    NEW TREND ALERT POST | T-SHIRTS THAT SPEAK FOR YOU. :O
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurcze, aż serce boli, że Twoje dziewczynki tak chorują. Ale co tak praca /choć jest ważna to najważniejsza jest rodzina/. Mam nadzieję, że wszystko się zmieni i choroby się skończą /ja też od wczoraj we złej formie/.
    Wyglądasz ślicznie, te kolory są stworzone dla Ciebie. Pozdrawiam cieplutko i duuużo zdrówka życzę...

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz piękny, oryginalny kolor włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rodzina najważniejsza, zawsze tak uważałam. Twoje podejście jest całkiem ok, praca to dodatek do życia, niestety często konieczny. Wiosna ledwo do nas zajrzała, a tu już za chwile powrót zimy :(. Kolorki U Ciebie śliczne, miedziane jak Twoje cudne włosy (nie ścinaj bo są cudne!). Buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę zdròwka dziewczynkom ☺ Ta wiosna kiedyś przyjdzie, pięknie ją przywołujesz tymi energicznymi kolorami ❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale masz długie włosy już kochana :O

    L4 to teraz norma, taka zdradziecka pogoda, że wszyscy chorują, my też mieliśmy tydzień szpotal w domu, na szczęście małej nie złapało ufff
    powodzenia :) :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzieciaczki najważniejsze i tego się trzymaj. Życzę, by Dziewczynki były już zdrowe.
    Kiedyś, jakaś pani, wielka stylistka wypowiadała się, że jeśli ktoś ma rude włosy powinien unikać ognistych barw... Bzdura - Ty wyglądasz cudnie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze :)!!!

      Usuń